Sunn julegodt

Førjulstiden er til for å kose seg!;)

 

Noen av mine favoritter som er gjengangere er blant annet disse.

 

Sunn snacks trenger verken være komplisert eller ta lang tid.

 

Har du noen ønsker om andre «juleklassikere» som jeg skal legge ut oppskrift på som er uten gluten, melk og sukker? -Let me know 🙂

Søt og Sukkerfri lavkarbo marsipan:

– Uten gluten, melk, raffinert sukker, soya og korn.

 

Superdigge og perfekt for deg som vil holde blodsukkeret i sjakk

Herlige Yoghurtnøtter:

– uten yoghurt- fri for gluten, melk, raffinert sukker, korn og raske karbohydrater.

«Julette» Rå Sjokoladefudge:

– fri for blant annet gluten,melk, raffinert sukker, soya, korn og kunstig søtning.

Disse godsakene oooser av jul, og kan nytes av både store og små da de heller ikke inneholder kunstig søtning som ikke anbefales til de minste.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjokoladeegg med kremet fyll:

– EN ABSOLUTT FAVORITT(!!) – som virkelig har slått an. Disse sjokoladeeggene er helt frie for gluten, melk, raffinert sukker, raske karbohydrater +++. Jeg har fått mange tilbakemeldinger av de som har laget disse på at de er sååå gode! Det er jeg selvfølgelig helt enig i 😀

Lavkarbo Kransekakestenger :

– Kransekake er et must til jul! Tar man bort sukkeret og erstatter det med blodsukker vennlig alternativ, da sitter du igjen med kransekake som kroppen faktisk blir glad for. Disse er laget på mandler som inneholder blant annet gode fettsyrer næring som er bra for oss.

– Fri for gluten, melk, raffinert sukker, soya og korn.

Lavkarbo Pepperkaker :

– Pepperkakebaking er alltid gøy. Og sunne varianter holder jeg meg alltid til!

Disse er fri for gluten , melk, raffinert sukker, soya, korn ++

Oppskriften er på en stor porsjon!

Sarah Bernard Porsjonstyle :

– En klassiker jeg ikke kommer utenom. Disse er med en lys gul herlig krem inni. Fra år til år varier jeg litt på å lage med gul eller sjokoladekrem inni, da begge deler smaker himmelsk. Disse er fra i fjor og jeg har ikke bestemt meg for hvordan de blir i år enda;)

– Fri for gluten, melk, raffinert sukker, korn ++.

MariaMarisol

 

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “bymariamarisol” OBS! NY SNAP!!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg