3 tips til deg som ikke liker frokost

God morgen!

Er du en av de som ikke er glad i frokost om morgenen? Eller rett og slett aldri har tid til det, da er dette noe for deg!

Som jeg har skrevet før er det absolutt ikke et fasitsvar på om det er “riktig” å spise frokost eller ikke. MEN stabil energi er noe vi alle har godt av.

Blodsukkeret vårt er lavere om morgenen da det er mange timer siden siste inntatte måltid, og vi trenger gjerne ett eller annet for å “komme i gang”.

Mange tyr gjerne til morgenkaffen for å få i seg koffein som naturligvis gjør oss mer våkne og opplagte. Selv er jeg ikke så glad i denne “fake” energien alene og syntes det er mye bedre for kroppen min å gi den en form for næring. Her snakker jeg ikke om en brå blodsukkerstigning som fort faller igjen, og som gjør meg raskt trøtt og energiløs. Her mener jeg naturlig stabil energi som hjelper kroppens naturlige prosessor i gang.

Disse 3 alternativene vil ta morgenkaffen til nye høyder og jeg er sikker på at du vil kjenne at kroppen blir glad for denne ekstra boosten!

SAMSUNG CSC

1. Bulletproof Tea

 

2. Kaffe Latte

 

SAMSUNG CSC

3. Bulletproof Mocha

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

 

#kosthold #helse #mat #drikke #oppskrift #sunt #ernæring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg