JEG TRENGER DIN HJELP!

SAMSUNG CSC
 

God kveld!

Den siste uken har virkelig gått i ett, med bursdagsfeiring osv, osv.

Jeg har heldigvis fått laget mange nye oppskrifter til dere, så det er bare er å glede seg! 😀 Blant annet oppskrift på lavkarbo hvit sjokoladefudge laget med kokossmør! ♥ NAM! De er farlig gode!

MEEN nå vil jeg spørre DEG, hva vil du se mer av på bloggen?

Noen spesielle type oppskrifter, eller noe helt annet? Bruk gjerne kommentarfeltet å kjør på med forslag og tilbakemeldinger! 

Den av dere som kommer med det/de beste forslagene får en gave i posten med flere av mine favorittprodukter, uten at jeg sier noe mer nå;)

 

SAMSUNG CSC

-MariaMarisol

 

#oppskrift #mat #tips #giveaway
18 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg synes absolutt du må fortsette med oppskrifter. Det er veldig inspirerende, og jeg prøvde den oppskriften på Cookie Dough Dip, og den var helt fantastisk!
      Kanskje du kunne hatt et innlegg hver uke om “uka som gikk” – uken opptur, nedtur, ukens beste rett/oppskrift, uken mislykkede oppskrift (hvis det skjer) osv 🙂

    2. Jeg er selv en matmons og elsker å prøve ut nye oppskrifter! Framover hadde det vært spennende å se litt utenlandske oppskrifter, for eksempel noe fra Asia eller litt meksikansk mat hadde også vært spennende. Noen nye retter med litt futt i rett og slett 🙂
      Elsker bloggen din forresten, stå på med gode og fristende oppskrifter!

    3. Jeg følger bloggen din fast, liker veldig godt det du deler. Syns det er kjempe spennede å lese oppskriftene du deler, å vil gjerne se mer av dem. Både når det kommer til kaker, muffins og alt annet godt du lager. Jeg kunne gjerne tenkt meg å lese litt personlig innlegg, skjønnhet og slike ting. Ellers så syns jeg at bloggen din er utrolig bra som den er, et annet ønske er dine beste oppskrifter, dine mest populære oppskrifter 🙂

    4. Synes du skal fortsette som du gjør, liker bloggen din godt. Synes det er spennende med oppskrifter – mest på enkel hverdagsmat som man kan spise “i farta” ala paier, knekkebrød med pålegg, sunne brød osv… eller enkle middager men for oss må det passe for 2 barn også som gjør det litt mer komplisert og vi må ha litt vanlige måltider 😀

    5. Hei!
      Liker bloggen din utrolig godt som den er! Det er ikke mange blogger som har fokus på mat uten sukker, kumelk, gluten og soya, så det liker jeg med din blogg 😃
      Jeg er så glad i kaffi, så oppskrifter på dette ville jeg digga👍🏻 sweet chili kaffi(varm og kald) er min favoritt.
      Ellers har jeg akkurat begynt å koke kraft, så inspirasjon på gode supper ville også vært fantastisk!
      Jeg har en stor interesse for økologisk hudpleie, hva er dine favoritter, tips og råd innenfor dette feltet?
      Klem Linda

    6. Hei!
      Synes det er kjempe inspirerende med oppskriftene du legger ut, så det må du bare fortsette videre med! 🙂
      Liker bloggen veldig godt som den er nå, men for å gjøre det enda mer spennende så kanskje;
      1. “Guids” når du er ute å reiser – steder å spise, besøk osv.
      2. Litt mer hverdagslige innlegg – hvis du gjør noe spennende/er på spennende møter/arrangementer
      3. Kulturelle oppskrifter
      Stå på videre, digger bloggen din 🙂

    7. Tips 🙂
      – sunne snacks, frokost, lunsj oppskrifter
      -sunn ukesmeny (middag) på budsjett, kommer godt med
      Nå når studenter er begynt på skolen igjen etter sommeren. Gjerne med handleliste for alt en trenger hele uka.
      -produkt omtaler, elsker det! Alt fra mat,snacks, klær, hudpleie osv
      -videoblogg der du lager noe 🙂
      – vise hva du har i skapet/kjøleskapet.
      -oversikt over basis produkter som er greit å ha i skapet/kjøleskapet og hva det kan brukes til 🙂

    8. Hei. Først må jeg si meg veldig fornøyd med bloggen din, og instakontoen din. Jeg har ikke kommentert mye ført men har fulgt med veldig godt og er ekstremt glad i ideene du har daglig.
      Jeg liker måten du bygger opp oppskiftene på det du gjør, og for min del så er det perfekt slik du har det. dersom jeg måtte kommet med ideer til hva med du kan legge ut:
      – Sunne, enkle og gode oppskrifter til snacks/ godis
      – Gode dags/ ukes menyer alt fra frokost/ lunsj og middag
      – Tips til sunnere og bedre retter
      – Tips til eventuelt lett trening ved siden av mat
      – Videoblogger, både av maten du lager, eventuelt en videoblogg der du viser mye av produktene du bruker
      – Tips til hva en kan spise når en er ute
      – Enkle metoder til å lage den forskjellige snacken (kan være vanskelig)
      Ellers så syntes jeg du fra før av gjør det veldig bra, og jeg vil fremover bli en fast leser 😉

    9. Hei! jeg hadde syntes det var veldig kult om du kunne lage noe fra en annen kultur/ land, og at du liksom har et tema en uke for eksempel Amerika så lager du amerikansk mat. Visst jeg vinner please kommenter på bloggen min eller send mail til: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg