Når immunnforsvaret er svekket

SAMSUNG CSC

God mandag kjære dere! ♥

Kun 3 dager til JUL 😀 ( wæææ) dagene går så fort! 

Godt jeg har unnagjort gavehandelen for lenge siden, og julebaksten er også i hus. Jeg venter på et par pakker i posten, blandt annet julekjolen min, som jeg krysser fingrene for at kommer i tide! Ellers er det meste på stell.:D 

Akuratt nå er det veldig deilig å ha litt kontroll og slippe å stresse med ting som ikke er gjort, da jeg rett og slett ikke er i form!

Jeg våknet i går og følte meg ikke bra, kvalm og uvel. Jeg har hørt at det går omgangssyke, men jeg håper bare at det er fordi jeg er for sliten og at dette går fort over. Heldigvis er jeg bedre i dag! 😀 – typisk meg å bli syk akuratt nå(!), men kanskje et lite tegn på at jeg trenger å slappe litt av!

 

SAMSUNG CSC
 

Når jeg ikke er i form, vil jeg ikke stresse kroppen min noe unødvendig. Derfor gir jeg kroppen min kun mat jeg vet jeg tåler og godt og som tarmene lett fordøyer.. En del av immunnforsvaret ligger i magen, og når det er svekket har kroppen nok å jobbe med fra før… 

Litt ekstra boost av næringsrike ingredienser tilfører jeg også, og det hjelper ofte ganske fort.

 

SAMSUNG CSC
 

SUPERSMOOTHIE

Frosne bringebær

Frosne blåbær

1 eggehvitte

1 1/2 ts Linfrø, knuste

1 ts AFA-alge

1 ts Purley Greens Max

1 ts UDO`S CHOICE

4-5 dråper Stevia Vanila Creme

1-2 dryss Kanel

Vann til passe konsistens

 

FREMGANGSMÅTE

Miks alt sammen i en blender til kremet konsistens.

Topp gjerne med hjemmelaget frokostblanding eller tørketbær/frukt, nøtter og frø.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg