Hverdagsmat


 

God mandag fra meg!

Litt enkel inspirasjon til hverdagsmat til dere i dag. Hjemmebakt brød med godt pålegg, samt en smoothie ved siden av.

 


 

I SMOOTHIEN MIN I DAG HADDE JEG :

1 neve Frosne blåbær

1 neve Frosne Bringebær

1 Eple

Vann til passe konsistens

Noen dråper Stevia Vanilje

1 Kanel dryss

1 ts Linfrø, knuste

1 ts AFA alge

 

 

I dag kjenner jeg at jeg er litt ekstra sliten, og da er det ekstra viktig med god og næringrikmat! Det er alltid mye som skjer på denne årstiden, “julestresset” ( selvom jeg allerede nesten er ferdig med alle julegavene), terminprøver på skolen osv osv…

Det er viktig å lytte til kroppen så man ikke går på en smell, og sette seg ned å ta noen pauser i hverdagen.

Jeg skal på skolen, det blir tre intensive dager, men det skal jeg klare! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg