Om ByMariaMarisol

Velkommen til min nye blogg 😉

Jeg har fått et nytt design og det ikke uten grunn. Det er en tid for alt, og jeg har lenge ønsket å gjøre en liten forandring. Nå er tiden inne for at bloggen skal ta en liten ny vending.

Jeg har allerede i lang tid postet sunne matoppskrifter, mat laget fra bunnen av, som er helt fri for gluten og raffinert sukker +++. Samt innenfor kategorien lav glykemisk/ lavkarbomat.

Det skal jeg selvfølgelig fortsette med i like stor grad hvis ikke enda større enn tdligere ! (Er du en ny leser anbefaler jeg deg å titte litt i arkivet å se.)

Jeg brenner for en sunn livsstil med en optimal helse, og her spiller kosthold og næringsrik mat en stor rolle.

Mitt helhetlige ønske med bloggen er å kunne inspirere andre mennesker til å bli den beste versjonen av seg selv! Jeg tror at psykisk og fysiksk helse henger mye sammen, og at maten og miljøet rundt oss påvirker helsen vår i stor grad på forskjellige måter…

Min personlige historie kan du lese her.

Bloggen vil nå gå fra å være en ren matblogg til å bli en livsstilsblogg!

På bloggen vil jeg nå dele :

– Oppskrifter på god og næringsrik mat. – Uten gluten, sukker, og det meste uten melk,soya og gjær ++ .Oppskrifter som i tillegg går under katogorien lav glykemisk /lavkarbomat ! ( akkurat som før)

– Inspirasjon til en sunnere hverdag.

– Kunnskap til hvordan få en opptimal helse. – kroppen, huden hode & sinn.

Jeg  har også en helt ny katogori ” Hudpleie” – Da jeg er under utdanning for å bli hudterapaut!:D Noe jeg stortrives med! Jeg har jo en liten perfeksjonist i meg så dette passer meg veldig bra… Sunn/frisk hud og helse/kropp går i hverandre, så følg med her kommer det mye spennende! 

 

Jeg håper at dere som har fulgt bloggen i lengere tid liker godt den nye vendingen, og vil fortsette å følge meg! Jeg lover dere at dette blir bra! 😀 Til alle nye følgere jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

 

♥ Maria Marisol

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg