Giveaway til deg og en venn

Jeg deler ut en liten gave til en av mine leserne pluss en venn! 

– som en liten hjelp til en sunnere hverdag. Disse produktene bruker jeg mye i hverdagen som ekstra næring og sunne alternativer i farten.

Udo`s Choice Opti Greens Pluss– gi kroppen ekstra næring ved å tilsette denne i smoothie eller blandes med vann. Den inneholder hele 36 næringsrike ingredienser fra hav og landjord som vitaminer, mineraler, antioksidanter, enzymer, sunne fettsyrer og et høyt innhold av fiber. Her får du et supermatkompleks som er enkelt å få i seg i hverdagen.

Supernature Supergrøt med Morbær og Hvetegress – en supergod økologisk grøt laget på hel havre kombinert med supermat som chiafrø, kokos, morbær og hvetegress. Grøten er glutenfri, rik på fiber og uten tilsatt melk og egg. Kan nytes både kald og varm. Du trenger kun å tilsette en form for væske som f.eks vann, mandelmelk eller kokosmelk, og la grøten stå å svelle i et par minutter. 

Supert alternativ til frokost eller lunsj på farten.

 

Supernature Raw & Crispy Veggiesnack – økologisk sprø og luftig grønnsakschip som ikke er varmebehandlet.  Laget på tomat, løk, paprika, gresskar og rødbet, og inneholder ingen andre tilsetningsstoffer. Denne kan du spise som snack alene eller toppe på f.eks på suppe, gryte eller salat. 


Ønsker du å vinne dette?

Legg igjen en kommentar i feltet under, og følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol

Del dette innlegget som jeg har lagt ut på min facebookside. Tagg en venn på facebook og instagram som også blir en heldig vinner!

 Du kan delta så mange ganger du ønsker. Jeg trekker vinner på førstkommende søndag! 😀

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#giveaway #helse #mat #sunt #næring #ernæring #konkurranse #supermat #tips
6 kommentarer
    1. Gjort!<3 Fikk ikke til å dele på facebook av en eller annen grunn:( Men har tagget en venn på instagram og følger deg både på facebook og snapchat i tillegg<3 Klem!

    2. Jeg Liker på Facebook og Følger på Instagram allerede 🙂
      Så har tagget begge steder og krysser fingrene 🙂
      Ønsker deg en videre fin helg.
      hilsen Monica Karin

    3. Hei 😊 Så kjekk giveaway. Har desverre ikke snapchst (ellers hadde jeg fulgt deg der), men følger deg på instagram, og skal følge deg på facebook ☺ Ha en fortsatt fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg