Grønn avokadosmoothie

inneholder afiliatelenker

Morning boost!

En frisk og grønn smoothie med masse godt! Dette er absolutt en av mine favoritter som gir meg en god start på dagen. Ved denne smoothien får jeg i meg mange gode næringstoffer som gir kroppen en jevn energi. Jeg har brukt blant annet avokado som en er en god kilde til sunne fettsyrer og spinat som inneholder både vitamin A, vitamin C, kalsium og og magnesium. 

Det kjennes virkelig på kroppen når noe ikke bare smaker godt, men gjør godt også! 🙂

Oppskriften er fri for gluten, melk, korn og raffinert sukker.

Grønn avokadosmoothie

1/2 Avokado

1/2 Eple

Litt spinat – du kan bruke enten frossen eller fersk

Noen biter mango – gjerne frossen

1,5 dl Væske – f.eks mandelmelk, kokosmelk, kokosvann eller vann 

Jeg tilsetter også litt supermat for å få i meg enda mer super næring, men det kan sløyfes.

1 ts Lecithin

1 ts Rice bran

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland sammen i en blender til en kremet konsistens. 

 

Som topping har jeg brukt Raw & Crispy Fruitsnack 

– MariaMarisol


 

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol

 

 

#smoothie #raw #oppskrift #mat #sunt #melkefri #glutenfri #sukkerfri
4 kommentarer

Siste innlegg