HAPPY 25th BIRTHDAY TO ME

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC
 

Tenk at i dag har denne dama hatt bena plantet på jorda i hele   25   ÅR   ! ♥ Halvveis til femti og en fjerdedel til hundre! Det er faktisk litt vemodig å bli tjuefem, samtidig som det er godt å bli voksen! 😉 Mine eldre venninner sier at livet bare blir bedre og bedre så jeg satser på det… hehehe.

På dagen man fyller år tenker man gjerne på hvor man står i livet, hva man har oppnådd og hva man vil oppnå i fremtiden… For meg er det viktig å se fremover etter år med sykdom og utfordringer. Nå ser jeg frem til en ny tid fylt med masse glede, spennende prosjekter, jobb, kvalitetstid med de jeg er glad i og så mye mye mer! ♥ 

Takk til alle dere kjære lesere som titter innom, og ikke minst prøver oppskriftene mine! Dere gjør blogghverdagen til en lek! Jeg setter stor pris på hver og en av dere! ♥


 

Jeg startet feiringen allerede forrige uke, da jeg hadde rundt 15-20 av mine bestevenninner på fest hjemme hos meg. I går var jeg i Oslo og feiret litt med to andre venner, ei bloggvenninne og ei felles venninne vi har. Veldig, veldig koselig, da vi ser hverandre alt for sjeldent. 

I dag skal det være litt familiefeiring. Det har vært en tradisjon i familien og alltid gi frokost på senga til bursdagsbarnet, og i dag var det jeg som var så heldig! Mini frokost med flere av mine favoritter, før en større brunsj etterpå:)

Apropo voksen, jeg har kjøpt min første ting på avbetaling, haha! Egentlig hater jeg å gjøre slikt, har heller aldri eid et kredittkort og det kommer jeg heller aldri til å ha!  MEEN nå har jeg fått meg ny MAC! En bursdagsgave til meg selv som jeg så på som høyst nødvendig. Høh høh, men den gamle min har rett og slett ikke fungert…Nå blir det SÅ mye lettere med bloggingen også;)

Sist, men ikke minst GRATULERER MED DAGEN til min kjære kusine Tabita ♥ som også fyller 25 år i dag! Kusiner, like gamle og bursdag på samme dag! Hva er oddsen for det!?

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC
-MariaMarisol
 

#bursdag #25 #feiring #blogg
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg