Omelett med sopp og urter – Perfekt i matboksen

SAMSUNG CSC

God morgen!
En av mine absolutt favorittfrokoster er omelett. Jeg glemmer nesten å legge det ut på bloggen fordi jeg tenker at det er så kjedelig, men hallo (!) det er jo så godt! En herlig kombinasjon er denne vegetaromelletten med sopp og urter. Lages på 1   2   3   !

 Jeg spiste omeletten sammen med hjemmelagde knekkebrød , for et komplett næringsrikt måltid som gir en ekstra god start på dagen. 😀

SAMSUNG CSC

Omelett med sopp og urter

2 Egg

2 ss Vann

Himalayasalt

Pepper

Kruspersille

Gressløk

Champignon

Vårløk

FREMGANGSMÅTE

1. Pisk sammen egg og vann og tilsett salt, pepper, hakkede urter, sopp og vårløk.

2. Stek på middels varme med smør eller olje i pannen.

SAMSUNG CSC

TIPS!

– Tilsett gjerne andre grønnsaker, skinke eller kjøtt om du vil.

– I dag brukte jeg hermetisk champignon og da blander jeg den bare rett i omeletten, men når jeg bruker fersk liker jeg å surre den i pannen alene med litt smør og krydder/urter først.

– Perfekt i matboksen på jobb eller skole.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg