Kokoslapper

SAMSUNG CSC
God dag fra meg! ♥ 

Ny dag og 2016 er allerede godt i gang. Jeg håper dere har hatt en flott start på det nye året!

I dag er min første skoledag etter ferien og  jeg kjenner det skal bli gøy å ta fatt på et nytt semester.:) Jeg håper og tror at dette skal bli minst like bra som det forrige!

 

SAMSUNG CSC
 

I anledning hverdagen igjen har jeg laget en god porsjon med lapper til frokost. Disse er raske å lage, og er helt fri for gluten, melk og sukker. 

 

KOKOSLAPPER

3 Egg

3 ss Kokoskrem ( den tykke delen av kokosmelken)

1/2 ss Fiberhusk

2 ss Kokosmasse

1 klype Himalayasalt

Smør til steking

Kokosflak og blåbær til topping.

 

FREMGANGSMÅTE

1. Pisk eggene lett sammen og tilsett kokoskrem.

2. Bland sammen de tørre ingrediensene og ha dette over i eggblandingen.

3. La blandingen stå å svelle i et par minutter.

4. Ha smør i en middelsvarm stekepanne og stek små lapper til de er gyldne på begge sider.

5. Server gjerne med bær og kokosflak, NAM! Nyt og kos deg!

 

TIPS

– Kokosmassen gjør at lappene får en søt smak, men vil du ha de søtere tilsetter du bare litt søtning i form av f.eks stevia eller kokosblomstsukker.

 

 

#kokoslapper#lapper#pannekaker#melkefri#glutenfri#mat#helse#kosthold#sukkerfri
7 kommentarer

Siste innlegg