Den ultimate frokosten

SAMSUNG CSC
 

God dag kjære dere! Håper dere har en riktig fin helg! ♥

Jeg har brukt helgen på lesing. Siste innspurt i dag før prøven i morgen!…Jeg gleder meg så til å få dette overstått! Da kan endelig julefreden senke seg i hode mitt også!

Heldigvis mangler jeg kun et par julegaver, og det skal jeg nok få ordnet fort. Det er en grunn til at jeg alltid startet tidlig, for jeg orker rett og slett ikke å fly på senteret å stå i lange køer både til kassene og parkeringsplassen.

Mye mulig jeg klikker de siste julegavene hjem fra nettet. I følge posten må man sende/få tilsendt før den 16. desember for å få pakkene hjem før jul. ( dagens lille tips) 😉

SAMSUNG CSC
 

Frokosten i dag ble så enkel som dette:

Lavkarbobrød

Avokado

Most egg

Salt & pepper

Nam! 😀

 

Ha en fin søndag og Luciadag! ♥

#lavkarbo#lavkarbobrød#eggehakk#avokado#himalayasalt#frokost#søndag
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg