Hverdagsmat

SAMSUNG CSC
 

Det er nye uke, og (kjøttfri) mandag! 

Jeg går for litt lette løsninger i matveien for tiden, jeg har rett og slett ikke tid til å stå flere timer på kjøkkenet om dagen! – Alikevel lar jeg det ikke gå på bekostning av sunn og god mat for det.

Jeg har lagt min elsk på denne “gammle klassikeren ” igjen. Perfekt kombinasjon! ♥

 

SAMSUNG CSC

 

Avokado med reker + en liten salat toppet med presset sitron, himalayasalt og pepper. Nam! Enkelt og så godt! 😀

I tilegg glir dette rett under “kjøttfri mandag”.

– Server gjerne med lavkarbobrød ved siden av!

 

Nyt dagen videre kjære dere! ♥
 

 
 
 
#reker#avokado#lunsj#middag#kjøttfri#kjøttfrimandag
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg