OPPSKRIFT: GREEN TEA KIND OF DAY

God dag kjære lesere!:)

Så utrolig gøy at flere har tagget bilde sitt på instagram! 😀 Må si jeg har mange sporty lesere. Dere inspirer meg:-)

 

 

I dagens salat har jeg:

 

Romanosalat

Agurk

Squash

Rød paprika

Reker

Gresskarkjerner

Solsikkefrø

Blåbær

 

Nam, blåbær gjorde det lille ekstra i salten.;) og sammen med grønn te som er et must for meg på grå regneværsdager som denne, har jeg kost meg mens jeg har fått gjort unna litt jobb. Nå går resten av dagen med til skole og lesing.:-)

Ja, jeg har nemmelig begynt på deltisstudier!- Nå blir jeg Hudpleier !:D

 

-Smil Marisol

#mycase#grønnte#lunsj#iminveske#salat#mat#helse#kosthold
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg