HAPPY FRIDAY

God morgen!:-) ny dag med solskinn og deilig vær…

Beklager litt dårlig med oppskrifter denne uken.

Lenge har jeg gått å hatt ganske dårlig syn :/ jeg har hatt briller før, men lite styrke og mest for samsyn.

Nå tok jeg endelig motet til meg og gikk og fikk det sjekket. ( noe jeg har gruet meg til lenge)Det viste seg at det var fem år siden sist og synet har blitt en del svakere. Så nå ble det linser og briller med en gang så jeg kan bytte på litt.

Fint å endelig se bra igjen, men har vært litt tillvenning og hodepinne, men nå går det bedre:-)

Ikke noe smaker bedre enn en iskald smoothie på morningen da.

2 glass

1 toppet ss kokosfett extra virgin

2 dl kokosmelk

2 eggehvitter ( eller hele egg)

3 dl frosne bringebær

5 paranøtter ( eller valnøtter)

Isbiter laget av zeroh vilbringbær

( kan bruke vanlig isbiter og en dash saft i steden)

Det smaker ekstra godt med saft og gir en mer bringebær smak.

Toppet med litt bær, nyt!:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg