ØKOLOGISK BLACK FRIDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reklame

 

SOMA.NO

20- 80 % rabatt på over 600 varer!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Mine favoritter om dagen er absolutt Matcha Latte og superhero fra Supernature.

Ikke minst også kakaoproduktene deres som er helt superte, nå som vi snart går inn i desember og her i huset skal det lages masse julegodt. 😉

SAMSUNG CSC

 

Kostholdet mitt inneholder en del supermat og raw food produkter og mye av dette handler jeg selv på soma. 🙂 

 

SAMSUNG CSC

 

Jeg benytter sjansen til å hamstre litt, salget har nemlig tjuvstartet i kveld! 😀

Sunt kosthold kan fort bli for dyrt om man ikke er prisbevisst. For meg som har allergier og er avhengig av god næring for helsen min er disse produktene helt geniale.

 

Salget finner du her

 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “bymariamarisol” OBS! NY SNAP!!


 

#økologisk #blackfriday #salg #supermat #supernature #soma #glutenfri #melkefri #sukkerfri
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg