Seilet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

sponset opphold

Helg i Molde

 

I helgen har jeg vært i Molde. Utrolig vakker by tross regn og dårlig vær, men de flotte høye fjellene med snø på toppen gjorde nesten opp for det. 😉

Under oppholdet mitt bodde jeg på Seilet hotell i sentrum. Hotellet ligger helt i vannkanten og utsikten er helt magisk. 

 

Rommet mitt lå i 12. etasje om morgenen var det som å våkne på en båt på havet når jeg tittet ut av de store vinduene. Sjelefred å nyte en tekopp i vinduskarmen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frokosten, dagens største måltid, haha! 

Det var i hvert fall slik det var i helgen. Jeg reiste på tur med en gjeng venninner og frokosten ble laaang. Så mye god mat å velge mellom, til å med for meg med

mine allergier.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ingefærshot med eple eller gulrot ble det mange av på hver av oss. 😉

Kokken som stod å lagde omeletter sa heller ikke nei til å lage en kun med eggehviter, stekt i olivenolje i stedet for meierismør til meg. 

Ellers ble det masse deilig pålegg, frukt, bær, alternativ melk med nøtter og frø, glutenfritt brød og knekkerbrød og masse annet. Ja vi forspiste oss på frokost hver dag 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fredagskvelden når vi kom var det Tapasaften som vi benyttet oss av, og heldigvis var det også mye å velge i som var uten melk og gluten. Forresten så hadde de merket absolutt alt som stod fremme med allergener som hjelper veldig. Slik var det også til frokost.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk dessverre ikke testet ut treningsrommet da åpningstidene der ikke passet min timeplan. Jeg trener helst før frokost og dermed ble det ikke noe av. (fin unnskyldning for meg selv, haha)

Ellers var hotellet stort og flott med mange gode stoler og sofaer i foajen man kunne gjemme seg bort i med en bok eller få gjort litt jobb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med en stor bar i resepsjons område og en liten “SHOP” med litt enkel mat og snacks var det ingen ting å klage på.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for meg Scandic Seilet! 😀

Håper å kunne ta turen tilbake om sommeren og oppleve naturen i Molde på sitt beste. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “bymariamarisol” OBS! NY SNAP!!


 

#mat #hotell #scandic #sponsetopphold
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg