Sun Crisp

i samarbeid med Funksjonell Mat

 

Økologiske og veganske proteinkuler

 

Funksjonell Mat har kommet med to nye herlige produkter. Sun Crisp original og Sun Crisp Cocoa.

De små luftige proteinkulene ser ut og smaker som en søt og knasende frokostblanding, men helt uten tilsatt sukker, gluten, melk og nøtter.

 

De er laget av økologisk fettredusert solsikkemel og inneholder hele 40% proteiner! 

 

 

Sun Crisp Orginal inneholder bare to ingredienser 75% fettredusert solsikkemel og rismel.

 

 

 Sun Crisp Cocoa inneholder 75% økologisk fettredusert solsikkemel, rismel, kakao og en liten mengde salt.

 

 

De er supre å bruke som frokostblanding, over grøt, smoothies, hjemmelaget sjokolade, lavkarbokuler, proteinbarer, kaker og desserter. Eller du kan maule de rett ut av posen som jeg har gjort i dag. 😉

 

Disse er på vei ut i helsekostbutikkene og prisen vil ligge på 79,-

 

 

Giveaway!

På min nye Snapchat deler jeg ut disse to produktene i dag ! 😀

Det du må gjøre for å delta er å følge meg på min nye snap ” bymariamarisol ” og du er med i trekningen om Sun Crisp Original og Sun Crisp Cocoa 😀

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “bymariamarisol


 

#giveaway #suncrisp #frokostblanding #funksjonellmat #oppskrift #mat #helse #kosthold #sunnmat #sunt #konkurranse
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg