Porsjonskake

Inneholder sponsede produkter

 

Kake i en fei!

Stekeovnen min har streiket derfor blir det dessverre litt lite bakst om dagen. 

Denne lille supergode kaken har jeg derimot laget i mikro og det fungerer som bare det. 😀 Kake på 2 min! 

 

 

Fri for gluten, melk, soya og sukker!

 

 

Porsjonskake

1 porsjon

40 g Kakemiks fra Funksjonell Mat

3/4 dl Vann

1 Egg

 

FREMGANGSMÅTE

1. Pisk sammen kakemiks, vann og egg til en jevn røre. 

2. Hell røren over i en kopp eller liten porsjonsskål som tåler mikro.

3. Sett kaken i mikro og kjør på full guffe i ca 2 min. 

 

TIPS!

– Pisk gjerne litt kokoskrem med SukrinMelis til topping.

 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#koppkake #kakemiks #funksjonellmat #oppskrift #mat #kake #lavkarbo #sukkerfri #melkefri #glutenfri #sunt #sunnmat
6 kommentarer

Siste innlegg