Sommer giveaway

 

SOMMERPAKKE

I samarbeid med Supernature får jeg lov til å dele ut en liten sommergave til en av leserne mine! 😀

Jeg har plukket ut noen av mine favoritter som jeg syntes passer ekstra godt nå om sommeren. 

 

Sommerpakken inneholder

 

1 pk. Hampfrø

1 pk. Gojibær

1 stk. Sweet & Salty Supersnack

1. stk Matcha Latte

2 stk. Superhero barer

 

Supersnack og superhero er supre som snacks på farten, og en av disse finner du som regel i vesken min. SÅ GODE! 

Hampfrø og gojibær bruker jeg gjerne i bakst, som topping på smoothie og i hjemmelaget sjokolade. Kan fint også spises som snacks. Veldig næringsrikt!

Matcha Latte er et finmalt pulver av japansk grønn matcha-te tilsatt lucuma og kokosmelk, kan blandes i både kald og varm væske. 

 

Alle produktene er helt frie for gluten, melk og raffinert sukker!

 

Du kan lese mer om produktene ved å trykke på linkene over. 

 

Slik deltar du

 

1. Følg meg på instagram her

2. Lik og tagg 3 venner i kommentarfeltet under bildet PÅ instagram!

Du kan delta så mange ganger du ønsker for å øke vinnersjansene dine! 😀

 

Lykke til!


 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#giveaway #konkurranse #kosthold #mat #supermat #supernature #matcha #matchalatte
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg