Proteinrik jordbær-vaniljesmoothie


 

inneholder afiliatelinker

Spis mer protein!

Proteiner er viktig for å ivareta mange livsviktige oppgaver i kroppen vår. Derimot er det mange av oss som faktisk får i seg for lite protein i løpet av dagen.

 

Selv har jeg vært en av disse. Jeg fikk rett og slett i meg for lite proteiner! Det er ikke bare fett og karbohydrater som gir energi og holder kroppen i gang, proteiner er like viktig.

Proteiner er blant annet med på å bygge og reparere muskelvev, delta i prosesser i cellene, gjør kroppen sterkere og er godt for imunnforsvaret.

Større muskelmasse vil også gi deg høyere forbrenning.

 

Jeg bruker mye naturlige plantebaserte proteinpulvere i kostholdet mitt. Dette er nettopp fordi det er en veldig enkel og lett måte å sørge for å få i meg mer proteiner på. Spesielt når jeg er allergisk mot melkeprotein som er en vanlig kilde til protein for de fleste.

 

Aller mest bruker jeg proteinpulver i smoothie og shaker, men tilsetter det gjerne i brød og bakst også.

 

 

 

I DAG kan du få hele 25 % på mine favoritt proteinpulvere hos Arnika.no. De kjører 25% kampanje på hele serien fra Plantforce Synergy proteinpulver . Med 

denne rabattkoden  221805  så får du også 10% i tillegg på alt annet på Arnika.no 

 


 

Proteinrik Jorbær-vaniljesmoothie

 

Frosne jordbær

Plantforce Synergy Protein Vanilje 

Mandelmelk

1 Avokado

Flytende Steviosa

 

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland sammen ønsket mengde av ingrediensene over, smak til med steviosa underveis.

 


 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#amoorhie #protein #proteinrik #oppskrift #mat #glutenfri #melkefri #sukkerfri #vegan #vegetar #sunt #sunnmat
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg