Breakfast Pan

inneholder sponsede produkter

God morgen!

Ny og herlig dag med strålende vær! 😀

Jeg er så fornøyd med den nye stekepannen min, og denne har jeg nesten brukt hver dag siden den kom i hus. Jeg bruker den like mye til frokost som middag. Det som er så genialt er at den har flere rom som gjør at du kan steke flere ting av gangen, samtidig som den er teflonbelagt.

Stekepannen heter KitchPro 4-i-1 stekepanne og kan kjøpes på coolstuff.no

 


 

Breakfast pan

 

1 Egg

3 skiver Lavkarbo brød med et dryss olivenolje, himalayasalt og pepper

Cherry tomater

Løk

Frosne skogsbær med Sukrin Gold

Hakkede mandler med Sukrin Gold og kanel

Urter

 

FREMGANGSMÅTE

1. Ha bærene i et rom, mandlene i et annet, egget i det tredje og lavkarbo brød med tomater, løk og urter i det fjerde. Stekes til alt er ferdig.

 


 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol



 

#frokost #mat #oppskrift #tips #kosthold #helse #ernæring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg