SMOOTHIE I SOLA

inneholder sponsede produkter

Dagens tips!

De siste ukene har jeg innført noen nye og spennende matvarer/produkter i kostholdet mitt, som jeg nå føler meg trygg på å kunne dele med dere. 🙂

Det første jeg vil fortelle om er et proteinpulver fra Plantforce Synergy. Pulveret kommer i 3 smaker, vanilje, sjokolade og naturell. En absolutt optimal blanding av risprotein fra brun ris, erteprotein og økologisk hampprotein. 

Selv er jeg jo veldig skeptisk til alt som kalles proteinpulver. Grunnet mye kunstig søtning og andre kunstige tilsetningsstoffer som tilsettes for smak og konsistens. Mange av disse stoffene vet vi at ikke er bra for oss, samtidig som de er tunge å fordøye.

Disse blandingene derimot har ingen/eller få tilsetningstoffer som jeg kan si er trygge. Pulverne er lette å fordøye og ikke minst har de en supergod smak! 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Plantforce Synergy Protein Vanilje – tilsatt xanthangummi (fortykningsmiddel), naturlig aroma og steviolglycosider.

Plantforce Synergy Protein Sjokolade  – tilsatt fettfattig kakaopulver, xanthangummi (fortykningsmiddel), naturlig aroma og steviolglycosider.

Plantforce Synergy Protein Naturell – har ingen andre tilsetningsstoffer. 

Nå kan du også få en rabatt på proteinpulveret og alle andre produkter på Arnika.no. Bruk rabattkoden  221805  så får du 10% rabatt på hele bestillingen din her.

 


 

Smoothie Bowl

 

2,5 dl Frosne bær

1 neve Mandler

1 neve Spinat

Mandeldrikk til ønsket konsistens

20 g Plantforce Synergy Protein vanilje

Flytende steviosa om du ønsker en søtere smak

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland alt sammen i en blender til kremet konsistens.

 


 

TOPPING
Supernature Fresh & Fruity Supersnack

Ferske bringebær

 

 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#smoothie #mat #oppskrift #lavkarbo #proteinpulver #plantforcesynergy #rabatt #kosthold #helse
6 kommentarer

Siste innlegg