Kokospannekaker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Pannekaker smaker alltid godt!

I dag har jeg toppet disse med hjemmelaget syltøy. Jeg varmet kun bringebær i en kjele med litt vann å lot det små koke noen minutter til væsken fordampet. Deretter tilsatte jeg litt sukrin. SÅ enkelt og så godt! 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Kokospannekaker
 

ca 3 stk

2 Egg

1 dl Kokosmelk

2 ts Kokosmel

2 ts Fiberhusk

Godt med smør eller kokosolje til steking

 

TOPPING

Rørte bær uten sukker.

Gojibær

Kakaonibs /hakket sjokolade

 

 

FREMGANGSMÅTE

1. Pisk egg og melk lett sammen.

2. Bland sammen kokosmel og fiberhusk og pisk det inn i eggeblandingen til du får en klumpfri røre. La røren svelle i et par minutter.

3. Stek en og en pannekake i godt med smør på medium varme på begge sider.

4. Server gjerne med hjemmelaget syltetøy!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TIPS!

– Ønsker du en søtere smak på pannekakene kan du tilsette litt sukrin i røren.

– Kokosmelk kan byttes ut mot annen valgfri melk.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#mat #oppskrift #kosthold #sukkerfri #glutenfri #melkefri #lavkarbo #pannekaker #kosthold #helse
2 kommentarer
    1. Tenkte å prøve meg på disse i dag😁 de ser knallgode ut! Men lurte på om jeg kun skal bruke det øverste laget av kokosmelken?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg