Surprise your self

 

inneholder sponsede produkter

– With CarePacks!

Et nytt å spennende konsept! (nytt for meg i hvert fall)

Hver måned kan du få din egen lille overraskelse i posten, med masse deilig sunn snacks! Kan ikke si at den var så liten heller forresten. Pakken var full av masse godt! Sunnere chips som grønnsakscips, rå sjokolade, naturlig godteri, nøttemikser, Birch water  +++. Her får du nøye utvalgte produkter hvor ikke alle kan fåes andre steder.

Produktene vil også variere med spennende nyheter og du vil derfor bli overrasket hver gang.

Selv syntes jeg konseptet er kjempe smart og utrolig gøy! Så mye godt og morsomt å ikke vite man får! Dette kan jeg anbefale! Gleder meg allerede til neste pakke.:D

Du kan lese mer og klikke deg hjem din egen carePack her.

Med rabattkoden “Marisol” får du 100,- rabatt på din bestilling! 


 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#carepacks #kosthold #helse #mat #ernæring #sunt #sunnsnacks #snacks
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg