Pisket kokoskrem med chiafrø

inneholder afiliatelenker

Current obsession!

Enkelt lite mellommåltid som jeg har fått helt “dilla” på!

Så godt!, – og så gir det meg en deilig og stabil energi igjennom dagen.

Jeg skal ærlig innrømme at noen ganger savner jeg å bare kunne kaste i meg en yoghurt når jeg ikke har tid til å stå på kjøkkenet. Det var da denne kombinasjonen ble til, og det har definitivt blitt en super erstatning! 😀

 

Oppskriften er fri for melk, gluten, raffinert sukker, soya, korn, egg og nøtter.

 

Kokoskrem med chiafrø

1 porsjon

1 boks Kokoskrem

1 ss Chiafrø

Sukrinmelis

Stevia

 

TOPPING

Frosne skogsbær

Plomme

Kokosflak

Ekte kanel

 

FREMGANGSMÅTE

1. Pisk kokoskremen med ønsket mengde stevia og sukrinmelis, og rør inn 1 ss chiafrø.

2. Topp med frosne bær, plomme, kokoschips og kanel.

 

 

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#frokost #mellommåltid #lavkarbo #glutenfri #melkefri #sukkerfri #sunt #mat #oppskrift #helse #kosthold
6 kommentarer

Siste innlegg