Vinn en julegave fra meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God lørdag!

I dag kommer første julegaven jeg deler ut i år! 😀

Du kan vinne en pakke med utstyr til å lage din egen julesjokolade på en enkel måte.

Pakken inneholder:

1 pk. Silikonformer med julemotiv

1 stk. Ecuador Caramel & Espresso

1 pk. Økologisk og naturell Kokosflak

 

Smelt sjokoladen i micro eller over vannbad, fyll i silikonformene og stø over kokosflak.

Sett kaldt til sjokoladen er stiv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det du må gjøre for å delta er:

1. Følg meg på instagram, facebook og snap mariamarisol (hvis du har)

2. Legg igjen en kommentar under innlegget og husk mailadresse

Ved å gjøre nummer 1&2 får du et lodd! Vil du øke vinnersjansene dine kan du tagge meg i et bilde med sunn mat på instagram, da får du et lodd til! (Gjerne hvor du har laget en av mine oppskrifter også).

Lykke til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-MariaMarisol
 

#giveaway #sjokolade #kokosflak #hjemmelagetsjokolade #silikonformer #jul #julegave
19 kommentarer

Siste innlegg