Årets matblogg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Takknemlig og overveldet over å ha vunnet min første bloggpris!

Av over 200 bloggere og kun 6 priser var jeg så utrolig heldig og ble kåret som “årets matblogg”! 😀 

Det hadde aldri streifet meg en tanke om at jeg hadde en sjans til å vinne! Men herlighet så utrolig gøy! Spesielt fordi det var Sunn fornuft -prisen, som står bak Sunn Fornuft -plakaten. -Der formålet er å bevisstgjøre digitale opinionsledere på deres rolle og påvirkningskraft på unge jenter når det kommer til kroppsbilde og idealer.


 

Juryens begrunnelse 

“Årets Matblogger:

Vinneren av årets matblogger har en blogg der hun først og fremst presenterer enkelt forklarte oppskrifter med fristende bilder.

All maten på denne bloggen er også fri for sukker, soya, gluten, gjær og melk, men maten, som varierer fra pepperkakegrøt, via tacopai og moccatrøfler, frister alle, helt uavhengig av om du selv spiser “fri for” mat til daglig.

Selv om bloggeren har tatt et kostholdsvalg er hun nøye på å fortelle om sin egen bakgrunn for dette valget. Hun deler derfor åpent om sin egen historie med kyssesyke, ME og allergier, og fremhever at det ikke finnes en kostholdsfasit som passer alle.

Maten hun presenterer inneholder ingen kaloritelling, hun tar varierte bilder og klarer å formidle en stor glede over å lage, leke seg med og nyte mat. En glede hun evner å videreformidle til leserne sine.

Vinneren av årets Sunn Fornuft matblogger er Maria Marisol Aamodt for bloggen bymariamarisol.blogg.no”

 

Tusen hjertelig takk! Denne prisen setter jeg utrolig stor pris på! Det gir meg skikkelig motivasjon til å fortsette med det jeg gjør! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

#matblogg #åretsblogg #sunnfornuftplakaten #sunt #Mat #helse #kosthold #ernæring #vinner
7 kommentarer

Siste innlegg