1. Søndag i advent og julegaver til dere

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Endelig er førjulstiden i gang!

Hvor koselig er det ikke å pynte huset med julestjerne i vinduet, julekuler, masse lys og alt annet som hører med til julepynten. Jeg ELSKER det!

I skrivende stund sitter jeg med kakaokoppen i hånden, pepperkaker på bordet og julemusikk på full guffe. Mer julestemning enn det kan man ikke få i november, hehehe;)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Planen for bloggen i desember

I år kjører jeg ikke en vanlig julekalender på bloggen. I stedet   skal   jeg   dele   ut  FLERE   STØRRE   GAVER!   😀   

Jeg har allerede planlagt tre av gavene, og dere kan bare glede dere! 🙂

Derimot vil jeg at dere skal være med på å bestemme de andre, -ved at dere enten legger igjen en kommentar her på hva dere ønsker dere, eller f.eks sender meg en snap (“mariamarisol“) med bilde eller tekst.

PS! Det trenger ikke bare å være mat/helseprodukter, men alt innen for rimelighetens grense på hva man kan dele ut på en blogg. 😉

Selvfølgelig kommer det også mange juleoppskrifter fremover, syntes jeg er godt i gang med både pepperkaker, julegranola og annet godt som allerede er lagt ut… Håper dere vil prøve disse oppskriftene.

Ha en fin kveld! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-MariaMarisol

#advent #oppskrifter #mat #julegaver #gaver #giveaway
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg