Supergave

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mandag, ny uke og en dag nærmere julaften! 😀 Hehehe…

Jeg starter litt tidlig med å dele ut en gave til en av dere kjære lesere. Som den trofaste supermat forbrukeren som jeg er, har jeg vært så utrolig heldig å blitt ambassadør for Supernature! 😀 I den anledning gir jeg ut en gave med 2 av mine favorittprodukter i samarbeid med Supernature.

Spirulina med mint & kakao, en fantastisk alge med mange halsegevinster. Perfekt for nybegynnere eller for deg som ikke er så glad i smaken av spirulina. Jeg bruker denne mest i smoothie for ekstra næring, da den blant annet også inneholder B-viaminer og jern.

Raw & Crispy Veggiesnack, 100% økologisk tørkede grønnsaker som ikke er vamebehandlet. En herlig blanding tomat, paprika, løk, gresskar og rødbet. NAM! Denne topper jeg på supper, salater, taco ++ og har med meg i vesken som snacks på farten.

 

Supernature har en hau av andre produkter også, som du gjerne må sjekke ut her

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
 

Vil du vinne?

Følg meg og supernature på instagram @bymariamarisol og @supernature_supermat

Følg meg gjerne på facebook også facebook.com/Bymariamarisol

Legg igjen en liten hilsen i kommentarfeltet og husk navn og mail!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-MariaMarisol
 

#konkurranse #giveaway #supermat #mat #kosthold #spirulina #økologisk #supernature #alge
22 kommentarer
    1. Kryssar fingrane! Har lenge hatt lyst å prøve spirulina, men samtidig vegra meg litt, så ein “nybegynnarvennleg” variant hadde vore supert. Og den veggiesnack’en – den ser berre heilt rågod ut! 😀

    2. Heei Maria!
      Hadde vært utrolig gøy å vinne veggiesnacks! Har hatt lyst å prøve dette lenge, ‘en aldri kommet til å bestille det. Har fulgt deg på både blogglovin og Instagram i lengre tid nå, og elsker både bloggen din og instagrambrukeren din!
      Stå på og ha en fin uke 🙂

    3. Så gøy! 😀 Jeg vil gjerne vinne! 🙂 Sliter med blant annet utmattelse, og prøver å spise meg selv frisk. Supernature sine produkter er en selvfølge i mitt kosthold, og har pekt ut spirulina med mint og kako som next på handlelisten 🙂 hadde vært midt i blinken å teste dette 🙂

    4. Heei!
      Hadde vært utrolig gøy å vinne – elsker supernature sine produkter! Men ikke alltid pengene strekkee til når man er student. Produktene er perfekte når det kommer til eksamensperioder 🙂 Fantastisk blogg, elsker oppskriftene og gir mye inspirasjon!

    5. Dette hadde det vært utrolig gøy å vinne! Aldri smakt snacksen før, men det ser jo helt nydelig ut 😀 Krysser fingrene for at det er min tur til å ha litt flaks denne gangen 🙂

    6. Ååååh eg vil vinne!!😃😃😃🤗🙌 Følger både deg og supernature både på instagram og facebook, og elsker supermat og alle tipsene fra dere!😍👍👌 Krysser fingrene for litt vinnerlykke😊

    7. Ååh, det hadde vært perfekt nå i mørketiden! Flott julegave 😉 Hadde vært supert å vinne!! Ha en fin dag videre!! 🙂

    8. Det hadde vert så gøy å vinne. Jeg har selv ME, og prøver nå å “spise” meg friskere, så dette hadde vert perfekt 😍👌🏻

    9. Dette hadde vært fantastisk! Elsker supernature og supermat, og med hypothyreose (lavt stoffskifte) trenger jeg ekstra energi🙏🏻✨

    10. Ønsker gjerne å vinne! Har i det siste vurdert masse om jeg skal begynne med supermat eller ikke, men usikker på hva slags tilskudd jeg skal kjøpe, derfor hadde det var gøy å vinne dette slik at jeg kan få en ide og prøve meg fram! 😀

    11. Så fin en gave! Kan virkelig trenge en ekstra energiboost i møte med denne mørketiden! Følger både deg og supernature:D digger alle oppskriftene du deler med oss:)

    12. Jeg følger deg!
      Hadde vært kjekt å kunne fått prøvd disse produktene da jeg har veldig lyst til å starte å satse mer på kosthold og trening enn det jeg har gjort tidligere, og tror dette kan hjelpe meg med motivasjonen!
      [email protected]

    13. Jeg følger og Liker både på Instagram og på Facebook allerede 🙂
      Så nå krysser jeg fingrene har nemlig veldig lyst å prøve disse produktene er veldig nysgjerrig på dem 🙂
      Så krysser fingrene 🙂
      Ønsker deg en kjempe fin dag og ikke minst Høst videre. 🙂
      Hilsen fra meg Monica Karin
      [email protected]

    14. Så gøy med konkurranse! 🙂 Har lenge hatt lyst til å prøve spiulina med sjokolade og mintsmak, så jeg hiver meg med! 😀 PS, trøflene du la ut ser deilige ut! Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg