Chocolate Peanut Caramel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inneholder sponsede produkter

God ettermiddag! 

I dag ble det visst litt sen blogging på meg… Jeg våknet rett og slett opp og var litt sliten og tung i hodet. :/ Slike dager kommer innimellom når man har ME dessverre. Heldigvis er det mye mye færre slike dager nå enn før.

Jeg kjente at det jeg trengte i dag var en liten pause fra pc skjermen. I stedet møtte jeg ei god venninne til lunsj og bare slappet av og nøyt selskapet. Gode venninner gjør rett og slett hverdagen mye bedre og jeg unner alle en slik venninne som min Susanna! <3 

 

I skrivende stund sitter jeg å koser meg med det nyeste tilskuddet til Atkins familien. 😀 Har du fått med deg at det har kommet en ny bar?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvis du trodde det ikke kunne bli bedre etter Atkins Fudge Caramel så tro om igjen! 😀 Den nye Atkins Advantage Chocolate Peanut Caramel (kjært barn har langt navnXD) er minst like god, om ikke bedre! 

Den har den samme fudge konsistensen som Fudge Caramel, men i tillegg har den store biter av peanøtter i seg. NAM!

Baren inneholder hele 15 g protein og 10,3 g kostfiber og er et utmerket alternativ i forbindelse med trening, spesielt for deg på et lavkarbokosthold.

Selges på daglivare, apotek og på soma.no. Soma har 30 % på alle Atkins-barer denne uken inkludert, den nye Chocolate Peanut Caramel! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fort fant jeg ut at baren smakte helt nydelig og ville gjort seg ekstra godt smeltet i en banan, og det ble absolutt en hitt!

Du trenger:

1 Banan

1 Chocolate peanut caramel delt i biter

Noen peanøtter

 

FREMGANGSMÅTE

1. Skjær bananen på langs med skallet på. – Ikke helt igjennom.

2. Fyll med biter av baren og peanøtter.

3. Pakk den fylte baren inn i aluminiumsfolie og stek på 200 grader i ovnen i ca 15 min. NYT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-MariaMarisol
 

 

#atkins #fudge #chcolate #bar #lavkarbo #sukkerfri #soma #soma.no #oppskrift #mat
3 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er faktisk ikke så ofte jeg velger det jeg heller, men kombinasjonen med karamell og peanøtter i tillegg gjorde dette til en sikker vinner for meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg