GIVEAWAY

SAMSUNG CSC
Giveaway Time!

Denne gangen kan du vinne tre av mine favorittprodukter som jeg bruker i hverdagen.

Erteprotein

Dette proteiet fra Supernature bruker jeg nesten hver dag i smoothie, bakst, desserter, pannekaker  ++ -you name it. Det er et smaksnøytralt pulver og Erteprotein inneholder hele 82% protein i tillegg til alle de 9 essensielle aminosyrene. Den er også uten gluten, melk, soya, søtningsstoffer og tilsetningsstoffer. Les mer om Erteprotein her

Chiafrø

En ypperlig “supermat” med en haug av bruksområder.  Chiafrø trekker til seg væske, sveller og egner seg derfor godt både i bakst, grøt og smoothie. Det kan til å med erstatte egg i bakst eller cottage cheese i lavkarbo brød (men da må du bruke egg). Det inneholder også Omega -3, 21g protein og 33 g kostfiber pr. 100 g. I tillegg til blant annet sink, selen magnesium og jern. Det er også gluten og melkefritt.

Atkins-barer

De ultimate lavkarbo-barene til energi, kos og mellommåltid i hverdagen. De kommer i mange varianter og smaker, her har jeg mer enn en favoritt! Disse putter jeg i vesken på lange dager på farten eller hakker opp å topper på grøt, smoothie eller bruker de bakst.

 

SAMSUNG CSC

 

Vinneren får altså 1 pakke med erteprotein, 1 pakke chiafrø og et utvalg av div. Atkins-barer.

Det du trenger å gjøre for å delta er:

1. Følg meg på Instagram @bymariamarisol

2. Følg meg gjerne på facebook og snapchat  @mariamarisol

3. Legg igjen en kommentar under dette innlegget.

 

SAMSUNG CSC

 

#konkurranse#giveaway#sunt#helse#kosthold#ernæring
53 kommentarer
    1. Hadde vært en fantastisk start på sommerferien å vinne denne giveawayen med masse forskjellige og gode produkter ☺️🙌🏾

    2. Hadde vært så utrolig gøy å vinne denne pakken med så utrolig spennende og sunne ting – perfekt for en student! 🙂 Har alltid hatt lyst til å prøve ut erteprotein, så det hadde vært så utrolig hyggelig å vinne denne pakken siden dette ikke alltid er ting som står på listen når man er student.
      Så jeg er med! 😀
      Ha en superfin helg!!

    3. Åå eg elsker chiafrø og bruker det daglig! Erteprotein har eg ikke prøvd enda, men hørt mye bra om, og kroppen min kunne trenge mer protein så det hadde vært fantastisk å vinne denne supre pakka!:)) Følger deg allerede både på fb og insta 🙂 Gooood helg!:)

    4. Utrolig kul giveaway! Har hatt lenge lyst til å prøve flere av disse prodktene. Jeg er gledelig med i konkurransen. 🙂 God helg!

    5. Done! Elsker at du gir ut giveaways med sunne og gode produkter! Er mye gøyere å vinne noe som er bra for deg, og i tillegg smaker godt:)

    6. Nylig begynt med sunnere og bedre kosthold, så hadde vært midt i blinken å få testet ut litt ny og spennende mat
      😊

    7. Følger deg fra før:D og blir like glad hver gang det kommer oppdatering både på bloglovin’ og insta! Du er herlig og en fantastisk inspirasjon! det jeg liker så godt med deg er at du er så jordnær og fremmer en sunn livstill, samtidig som du har hodet med deg. Rikig god helg til deg:D

    8. Åh, så herlig giveaway!! Chiafrø og atkins-barer er jeg godt kjent med og bruker ofte, men erteprotein har jeg aldri prøvd før. Så spennende! Følger deg allerede på fb, insta og snap:-) Krysser fingrene!🙈 God helg<3

    9. Dette hadde vært gull og vunnet, og kunne att med seg inn i sommerferien 🙂 Både som et sunt grunnlag for kostholdet, og til mellommåltider/snacks til sommerens feriereiser 🙂

    10. Jeg vil gjerne vinne! Har smakt noen atkinsbarer, og de er veldig gode 🙂 Erteprotein og chiafrø har jeg derimot ikke smakt før, så det hadde vært spennende!

    11. Det hadde vært så utrolig gøy å vinne, har lenge ønsket å prøve det erteproteinet, og elsker bare atkinsbarene og chiafrø, vil komme så godt med.
      Du inspirerer så mye, er så utrolig morsomt og inspirerende å følge deg på instagram og på Facebook. Krysser fingrene, og ha en strålende helg, Maria! ☺️🌟

    12. Du er en kjempe stor motivasjon og jeg elsker både bloggen og bildene du legger ut på Instagram! Følger deg allerede, så hadde vært super gøy å vinne 🙂 fortsett å stå på!

    13. Spennende produkter!:-)
      Har glutenallergi og fant nettopp ut at jeg ikke tåler laktose, så disse produktene hadde hvert spennende å prøve ut. 😀

    14. Åh, så gøy med giveaway og med så bra produkter. Jeg har faktisk aldri prøvd noen av disse før, så det hadde jo vært kjempegøy å få prøvd 🙂 Følger deg både på insta, face, snap og blogg og elsker oppskriftene og innstillingen din til mat. Du har inspirert mange frokoster, lunsjer og middager – og selvfølgelig snacks og desserter her i hus, og alltid til stor begeistring!
      Krysser fingrene og håper på det beste 😉
      Stå på videre 🙂

    15. Du er virkelig en inspirerende blogger!! Jeg har nylig begynt å følge deg, og du har virkelig endret måten jeg ser på og spiser mat 🙂 Så utrolig mye forskjellig du gjør med mat jeg aldri har turt å prøve før. Du er en stor inspirasjon og jeg gleder meg til å følge deg videre.
      STÅ PÅ!

    16. Super blogg og supre giveaways – fortsett slik! 🙂
      For ein perfekt timing på denne; eg har akkurat gått tom for chiafrø, og det er på tide å fylle opp Atkins-lageret før ferien. Erteprotein har eg vore nysgjerrig på lenge, så dette hadde vore ein skikkeleg “kinderegg-premie”! 😀

    17. Heia:)
      Så herlig konkurranse! Jeg er en stor fan av deg på Instagram 🙂 er ikke på Facebook og Snapchat, men krysser fingrene for at jeg har en sjanse uansett:)
      Tenk at jeg ikke visste om erteprotein før nå! For et næringsinnhold!:)
      Du er awsome:) keep up the good work snuppa:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg