Fudgebar med smak av snickers

SAMSUNG CSC

Ny uke! ♥

Håper alle mine kjære lesere har en bra start på uken! 

Jeg koser meg alltid med å lage nye oppskrifter til dere, og det håper jeg dere gjør også (?) Kom gjerne med tilbakemeldinger/ ønsker om det er noe dere vil at jeg skal gjøre anderledes:)


 

Jeg startet uken med å lage  disse fudgebarene med smak av snickers, nam! De inneholder masse energi og er både mettende og næringsrike. Nytes som kos eller som et lite mellommåltid. Perfekt i en stressende eksamenstid som mange er i nå.

 

SAMSUNG CSC

Snickersfudge

60 g Dadler

25 g Peanøttmel

15 g Erteprotein

60 g Cashewnøttsmør

2 -3 ss Kokosolje, smeltet

1 stor ss Rå kakaopulver

1 klype Himalayasalt

3 ss Fibersirup gold

Hakkede peanøtter

Hakket sjokolade (uten sukker og evt melk) – kan sløyfes

 

FREMGANGSMÅTE

1. Kjør dadlene i en food prosessor, tilsett deretter resten av ingrediensene utenom hakkede peanøtter og sjokolade og bland sammen til en litt klissete deig.- Smak til underveis om du ønsker mer av søtning, kakao eller andre ingredienser.

2. Tilsett hakket sjokolade i deigen og form 3 like store barer .Ha tilslutt over hakkede peanøtter og trykk de litt ned i barene

3. Sett kaldt enten i kjøleskapet i et par timers tid (eventuelt over natten,) eller i fryseren noen minutter.

 

SAMSUNG CSC
 

TIPS!

– Oppbevares kaldt i kjøleskap eller fryser. – i kjøleskapet holder de seg i hvert fall i 4 dager, men jeg lover deg de er borte før den tid;)

– Erteprotein kan byttes ut mot annet valgfritt proteinpulver

– Fibersirup kan byttes ut mot yaconsirup eller annen flytende søtning.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg