Pink & green smoothiebowl

SAMSUNG CSC

 

I dag startet jeg dagen både sent og sliten. De siste dagene har jeg rett og slett ikke vært helt i form. Vi snakker vondt i halsen og feber. Jeg som ikke har hatt målbar feber på så maaange år! Når man har ME- kronisk utmattelsessyndrom får man gjerne kun følelsen av feber, men uten at det slår ut når man måler. Min temperatur er som regel 36 uansett. Nå derimot har jeg målt feber opp i hele 40,7! Hva skjer??:/ – Jeg har hørt at det er positivt at kroppen klarer å utvikle feber når man har ME, at dette er en del av hvordan kroppen rydder opp selv. Så jeg bare håper på at dette er et tegn på at helhetstilstanden er bedre! 

Sommeren tok jeg nok litt for tidlig, jeg må lære meg å kle meg bedre! 😉 Kjoler og skjørt er favorittene året rundt, hehehe 😉


 

Frokosten min ble derfor denne mettende og næringsrike smoothien med masse godt. Her har jeg kun brukt grønt, frukt og bær uten masse tileggsingedienser.

SAMSUNG CSC

 

Supersmoothie

2 porsjoner

Avokadosmoothie

2 små Avokado

1/3 pose Spinat

2 ss Sitronsaft

1 1/2 medium Eple, jeg brukte rødt

3 dl Kaldt vann

FREMGAGSMÅTE

Bland sammen til kremet konsistens

 

Bringebær smoothie

1/2 porsjon Avokadosmoothie

1 neve frosne Bringebær

Stevia vanilje dråper

 

SAMSUNG CSC
 

FREMGANGSMÅTE

Bruk halvparten fra den grønne smoothien over og tilsett bringebær og stevia.

Hell i en skål sammen med den grønne smoothien og dryss gjerne med litt ekstra god topping. – Jeg har brukt Sweet Choco Supersnack fra Supernature og bipollen.

#smoothie#avokadosmoothie#grønnsmoothie#mat#helse#kosthold#ernæring#renmat#raw#rawfood#smoothie
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg