Blueberry smoothie

SAMSUNG CSC
Hei!

Håper dere har en bra start på uken! 😀

Utrolig gøy at det var så mange som likte innlegget mitt om Kindersjokoladen! 😀 Håper dere prøver oppskriften!

SAMSUNG CSC
Som dere faste lesere sikkert har fått med dere er jeg veldig glad i å starte dagen min med en smoothie til frokost. Grunnen til dette er at her kan man bruke så mange forskjellige ingredienser for å gjøre måltidet ekstra næringsrikt og mettende. I tilegg til at det smaker veldig godt og gir magen en god start. Et godt alternativ til deg hvis du egentlig ikke er så glad i frokost eller tung mat tidlig på dagen. Når du blender maten som i en smoothie gjør du den lettere å fordøye og dermed blir virkningen av “tung” mat ikke den samme…
SAMSUNG CSC

Blueberry Smoothie

2 porsjoner

300 g Frosne blåbær

2 Egg

1 Avokado

2 ss Kokosolje

2 ss Chiafrø

2 ss Hampfrø

Noen dråper Stevia vanilje

Valgfri melk eller yoghurt

 

FREMGANGSMÅTE

Bland alt sammen i en blender til kremet konsistens. Nyt med en gang, gjerne med litt ekstra go`saker på toppen!

Jeg er veldig glad i å tilsette supermat i smoothie min, og her jeg brukt 1 ts Ricebran, men dette kan sløyfes:)

SAMSUNG CSC

#smoothie#supermat#næring#mat#helse#kosthold#ernæring#femomdagen#blåbær#avokado#grønnsmoothie#blåbærsmoothie
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg