TROPICAL BOWL

SAMSUNG CSC

Hei dere! ♥

Så gøy at så mange har deltatt i konkurransen om Atkins-barene! 😀 Bare husk å legge igjen email -adresse så jeg får sendt deg mail hvis DU vinner! 


De siste dagene har det rett og slett vært så nydelig vær så jeg har tilbringt tiden ute, utrolig deilig! Da jeg våknet i morges å så at sola skinte var det bare å komme seg opp, få unnagjort litt småting og nå er jeg klar for å komme meg ut igjen! Ønkser dere alle en flott dag og håper dere nyter sola!♥ 

SAMSUNG CSC

Enkelt, men så utrolig godt ble dette mellommåltidet mitt i dag. Friskt og herlig! 😀

TROPICAL BOWL

Oppkuttet mango

Blåbær

Bringebær

Sitronsaft

Kokosflak

Hakket nøtter

 

Bland sammen og spis gjerne alene eller sammen med yoghurt eller grøt !

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg