Update

SAMSUNG CSC

God kveld dere kjære lesere! ♥

Beklager litt lite oppdatering fra meg denne uken. Dagene har rett og slett gått alt for i ett!

Jeg hadde blant annet min første klientdag på skolen i går, hvor det var kunder som hadde bestilt time til både ansiktsbehandlinger og farging av vipper og bryn. Veldig veldig gøy! 😀 …

I tillegg har jeg jobbet med et nytt prosjekt til bloggen denne uken! Jeg skal ikke røpe for mye enda, men det kommer til å skje mye spennende fremover. 😀


 

SAMSUNG CSC

I kveld laget jeg denne herlige smoothien med masse godt!

Green Smoothie Bowl

1/2 Squash

1 neve Grønnkål

1 neve Spinat

1 egg

1 glass kaldt vann

2 ts Linfrø, knuste

1/2 ta Afa-algen 

Frosne bringebær til passe konsistens

Stevia dråper til ønsket smak

1 dryss kanel

 

FREMGANGSMÅTE

1. Ha alt  utenom bær, stevia og kanel en blender til en kremet konsistens.

2. Smak til med ønsket mengde bær, stevia og kanel.

3. Topp gjerne smoothien med bipollen, kakaonibs, kokoschips og gresskarkjerner.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg