Behov for ekstra næring i dag

SAMSUNG CSC
 

Hei og god fredag!♥ 

Først må jeg si at det er så utrolig gøy at så mange har sendt meg bilder på SnapChat! 😀 – Har du ikke fått sendt meg bilde enda så fortvil ikke for du har fortsatt noen timer på deg. Navnet mitt på snap er “mariamarisol”.

 

SAMSUNG CSC
 

I natt hadde jeg verdens værste migreneanfall…. *kill me* . Det er ikke så ofte jeg får det, men spiser jeg mat jeg ikke tåler eller rett og slett er for sliten er det slik kroppen min reagerer. Huff. 

Det resulterte i at Frk. Aamodt ikke kom seg opp av sengen før nærmere 11.30.  Jaja, sånt skjer innimellom.

Til frokost/lunsj i dag var det ikke mye mat som fristet, men jeg ville tilføre kroppen min litt ekstra god næring i form av smoothie som kroppen lettere fordøyer.

 

SAMSUNG CSC
 

SMOOTHIE

2 Egg

1 kopp frosne Bringebær

1 bit Agurk

1 bit Squash

1 neve Spinat

1 kopp Vann

1/2 Lime, saften

Kanel

Stevia dråper

2 ts knuste Linfrø

1ts Lechitin

1 ts Afa-algen

1 ts Purley greens max.

 

TOPPING

Gojibær, Hampfrø, Kakaonibs og Bipollen

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland sammen egg, bær og vann i en blender.

2. Ha deretter i spinat, agurk og squash.

3. Tilsett så lime, kanel, linfrø og stevia.

4. Bland inn lecithin, afa-algen og purley greens max tilslutt.

5. Topp gjerne med gojibær, kakaonibs, hampfrø og bipollen.

 

SAMSUNG CSC

 

TIPS!

– Lecithin, purley greens max og afa-algen kan sløyfes, men anbefales da det tilfører kroppen masse god næring i form av proteiner, fett til hjernen, vitaminer og mineraler.

– Linfrø er spesielt godt for å holde magen i gang.

#supermat#smoothie#kosthold#helse#ernæring#purleygreensmax#afaalgen#lecithin#gojibær#hampfrø#kakonibs#bipollen#oppskrift#sukkerfri#melkefri#næringsrik
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg