KONKURRANSE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inneholder sponsede produkter

I går var jeg på The Thief på Tjuvholmen hvor Atkins arrangerte lunsj etterfulgt av spa med oss ambassadører. Heldige meg! 😀

Anledningen var at vi alle skulle bli bedre kjent. Jeg hadde faktisk ikke møtt noen av de andre jentene før, men for en herlig gjeng! Det ble mye latter og morro !:D Vi følte alle at vi kjente hverandre fra før, rart med den “bloggverden” altså. 😉

Dessverre passet det ikke for alle å komme, men det blir nok mange anledninger fremover…:D  

 

SAMSUNG CSC

 

Vi fikk smake på det nye medlemet av atkins-famiilien Atkins Advantage Chocolate Raspberry.  Nam! Sjokolade og bringebær, den perfekte kombinasjon!

Baren kommer i en mindre størrelse enn de andre, og er ment som en snacks på farten, eller når du bare har lyst på en lavkarbo go`bit.:D

Denne gled rett inn i min favorittsamling! 😀    

 

SAMSUNG CSC

 

Baren kommer i utvalgte matbutikker i februar, men jeg har fått lov til å trekke ut noen heldige vinnere som får muligheten til å smake baren før.

Jeg har nemlig en konkurranse gående på SnapChat.

Har du lyst til å vinne? Da må du:

1. Følge meg på SnapChat “mariamarisol”

2. Send meg et matbilde, kan være hva som helst så lenge det er på SnapChat

Jeg trekker 5 vinnere allerede i morgen! 😀

 

SAMSUNG CSC

 

 

#konkurranse#lavkarbo#mat#atkins#atkinsnorge”sunt#mat#helse
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg