DITT 2016

Det er kun noen få timer igjen av 2015, snart står det et nytt år med nye muligheter for døren.  La 2016 bli DITT år!  Ta gode valg, nyt tiden her og nå. Utfordre deg selv på nye spennende måter, bli den beste versjonen av deg selv! 

Jeg er ikke tilhenger av “nyttårsforsetter”, rett og slett fordi man veldig sjeldent klarer å holde de! -“Trene 5 ganger i uken “, være sukkerfri i 6 mnd “, eller uansett hva det skulle være så syntes jeg det fungerer like lite som en såkalt diett. Ikke holdbart i lengden! Derimot å sette seg mål og ha noe å strekke seg ut etter er veldig positivt!

For meg handler det om livsstil, et sunt ballansert liv med et godt næringsrikt kosthold og en god helsetilstand…

Dette får jeg ved å :

♦ Velge ren naturlig mat med lav glykemisk indeks. 

♦ Være i aktivitet, selvom jeg ikke trener hardt er det viktig å bevege kroppen. Gå en tur, bruke bena i steden for bilen osv.

♦ Sosialt liv, bruke tid med gode venner og familie, skape gode minner og sette pris på hverandre.

♦ Utfordre meg selv utenfor komfortsonen min, tørre å prøve/gjøre nye ting.

♦ Sette grenser for når det er greit å presse meg selv og når jeg rett og slett trenger en timeout å slappe av.

♦ Blogge! Det gir meg så mye energi og glede, jeg elsker å inspirere andre!

 

 Jeg ønsker DEG det beste for det nye året! ♥

4 kommentarer
    1. Mange fine mål. Jeg er helt enig med deg, ingen vits å kalle det et nyttårsforsett – liker å sette meg mål som jeg gradvis kan strekke meg til eller mer forbedringer 🙂
      Ønsker deg et godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg