FØRJULSKVELD

SAMSUNG CSC

… med verdens beste venner

SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC

 

I går hadde jeg den gode gamle venninegjengen på besøk! Utrolig koselig at alle var samlet igjen, det ble en veldig hyggelig kveld!

SAMSUNG CSC

Jeg serverte helstekt kalkun med poteter og waldorfsalat. ( min absolutte favoritt!) Til dessert ble det hjemmelaget karamellpudding med pisket krem. Enkelt og veldig godt. Jeg lagde kalkunen slik at jeg selv kunne spise den, og penslet den derfor med melkefritt smør og krydret med pepper og himalayasalt. Vi var 9 jenter til bords og jammen meg fortærte vi ikke hele kalkunen også, på nesten 6 kg! hehehe ;D – jeg tror jeg kan si at den falt i smak!

 

SAMSUNG CSC

 

Litt hjemmelaget konfekt lagde vi også, – marispankuler dyppet i sjokolade med strø, og noen med dadler inni. Med julemusikk på full guffe ble det skikkelig stemning.

SAMSUNG CSC

Vi avsluttet kvelden med en skikkelig pakkelek. Creds til jentene som hadde med de morsomste gavene og de mest kreative innpakkningene! 😀 Magemusklene fikk sin lattertrim i går også 😀

Tusen takk for en vanvittig hyggelig kveld! ♥ Jeg gleder meg allerede til neste gang!

 

#jul#førjulskveld#venninegjengen#verdensbestevenner#kalkun#waldorfsalat#konfekt
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg