A moment like this

Første møte med min nye niese! Stolt tante 😀 Jeg er så utrolig heldig som har to friske og skjønne tantebarn!

Haley du kunne ikke vært mer perfekt! ♥ Tante Elsker deg og gleder seg til å bli kjent med deg! 

 

Dagen i dag har gått i ett! Jeg er barnevakt mens søstra mi er på sykehuset. Veldig veldig koselig, men litt sliten blir man å, hehehe 😉 Ære til alle småbarnsforeldre der ute for jobben dere gjør! 

Nå sitter jeg godt plantet med bena i soffaen og er døtrøtt, med “la det gå” fra Frost på hjernen 😉 Det blir en tidlig kveld på meg, men først må jeg catche up med gårdsdagens episode av Farmen, my favorite tv-show.

Nyt kvelden videre dere!

#tantekos#tante#niese#nyfødt#beby
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg