TODAY IS A GOOD DAY


 

 


 

Hei og hopp!

Innimellom forhåndsskriver jeg innlegg til dere så dere er sikker på å bli oppdatert i løpet av dagen gjennom en hektisk uke… Tydeligvis ville ikke dette innlegget bli lagt i “utkast” og havnet vist på bloggen litt før enn planlagt…. Jaja sånt skjer noen ganger;)

Uansett!..Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Det å få en god start på uken har alt å si for hvordan resten av uken blir! 

Du trenger ikke en hau av ingredienser for å lage en smakfull næringstett frokost. Jeg startet som regel dagen med en supersmoothie.

Dette har jeg i min i dag:

2 Eggehvitter , eller 1 egg

250 g Blåbær, frosne

1 ss Erteprotein

1 toppet ts Linfrø, knuste

1 ts Purley Greens Max

1  ts Chlorella

5-6 dråper stevia vanilje

1-2 dl Vann 

Fremgangsmåte:

Bland alt sammen i en blender til kremet konsistens,ha i vann til passe konsistens. 

Jeg toppet smoothie min med hampfrø, gojibær, kakaonibs, bipollen og jordbær.

Tips!

– Bland gjerne inn gode fettsyrer f.eks 1 ss cocosa eller Udos choice.

– Erteprotein kan byttes ut mot hampprotein eller annet proteinpulver.

– Jeg annbefaler å ha i greens eller alger, helst begge deler, men det kan selvfølgelig sløyfes eller byttes ut mot andre  f.eks hvetegress og spirulina.

 

 

5 kommentarer
    1. Ja man kjenner vel ikke smaken så godt når man blader det med mye annet, men hode mitt vet at det er puttet oppi så blir litt vanskelig allikevel hehe 🙂 Men det så utrolig godt ut ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg