FOOD HEAVEN: MATHALLEN

På onsdag var jeg som sagt i Oslo med noen venniner. Vi var utrolig heldig med været, det kunne ikke vært bedre! Vi trasket rundt og var kikkelig turister, med kamera å greier. En veldig koselig dag!

Vi gikk en tur innom Mathallen, og brukte en del tid der.

Her har de blandt annet Kaféen  Helt Rå,- som server mat som er Raw Food og Smart Food. Her kan du få tak i kjente raw food-retter og spennende vegansk thaimat.Virkelig verdt å ta en tur innom! Jeg annbefaler ingefærsmoothie,Thai Curry- og brownie til dessert! 😀

Vulkan Frukt & Grønt butikk er også turen verdt, her finner du masse forskjellige frukt, grønt, krydder, sauser og oljer, som mye også er økologisk! 

Holisten er en butikk samt restaurant som er opptatt av at alt skal være etter økologiske prinsipper, en bærekraftig tankegang. Her kan du nyte en smoothie,ferskpresset juice, salat eller en suppe. Du kan også kjøpe med deg frukt, grønt, linser, bønner, erter, nøtter, frø, krydder, tørka frukt, oljer eller syltetøy  med hjem.

For å ikke nevne alle de andre butikkene og spisestedene som er i Mathallen, her kan man finne noe for en hver smak. Alt fra gode oster, paier, eksklusiv lakris, kjøtt, og sjømat og mye mer.

Jeg hadde faktisk aldri vært i Mathallen før! Men dette blir ikke siste gang. ( for å ikke snakke om at det tar kun noen få min å gå fra skolen min ). Her er jeg sikker på at man kan gjøre unna en del av julehandlen også.

 


Har du vært i Mathallen før?- Evt har du noen tips til noe man burde kjøpe med seg neste gang?

 ♥Smil fra Meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg