OPPSKRIFT: 2 INGREDIENT

Du trenger ikke mange forskjellige råvarer når du skal lage en juice/ smoothie.

I dag har jeg nemmelig laget en veldig enkel juice som jeg skal dele oppskrift på:-)

 

Den smaker helt nydelig!:):)

1 porsjon

 

Fruktkjøttet fra 1 Grapefrukt

1 neve ferske bringebær

 

Bland sammen i en blender til smooth konsistens…

 

Nyt med en gang!:)

 

Ønsker alle en god fredag og helg! Håper dere melder dere på konkurransene jeg har gående.

 

Allerede søndag trekker jeg vinner av “Supermat giveaway” 🙂

 

Det er bare å glede seg! Jeg har enda noen små hemligheter på lager!:D

 

Smil fra Marisol:)

#lunsj#juive#grapefrukt#bringebær#sunt#helse#kosthold#mat#oppskrift

#lavkarbo
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg