OPPSKRIFT: LUNSJSALAT

God dag fra meg!:D

 

Jeg tok vist litt sommerferie fra bloggen de siste ukene, men dere som også følger meg på instagram vet at jeg har vært aktiv der.:)

 

Dagens oppskrift kommer her :Salat med krabbe og avokado

Du trenger

 

Avokado

Krabbe

Reker

Isbergsalat

Cherrytomater

Olivenolje

 

Bland sammen alt til en salat og ha over litt olje.

 

Her kan du ha i det du vil, jeg syntes det ble en god kombinasjon med krabbe avokado og tomater:)

 

Ha en fin søndag!:)

#lavkarbo#lavkarbolunsj#krabbesalat#avokadosalat#rekesalat#skagensalat#salat#reker#krabbe#avokado#proteinrik#protein#mat#oppskrift
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg