BROWNIEKOS

Liten brownie kake til lørdagskos i starten av påskeferien smaker helt greit! 🙂 Helt glutenfri, melkefri og sukkerfri. Sunn som bare det 🙂

 

 

 

Du trenger:

50 g kokosmel

20 g kakaopulver

220 g smeltet smør ( melkefri melange)

3 egg

100 g sukrinmelis

1 ts. vanilje ekstrakt eller 1/2 ts vaniljepulver

 

Fremgangsmåte:

Bland alt sammen i en bolle og pisk med en miksmakster til en klompri tykk røre. Ha i en liten ca 20x 20 cm bakepapirkledd form ,(

jeg brukte en hjerteform)og stek på 155 grader i ca 25-30 minutter. Kaken er ferdig når du kan ta en pinne ned uten at noe henger igjen.

Avkjøl på rist

Dryss litt sukrinmelis over og server.

 

4 kommentarer
    1. Jeg prøvde meg på denne og den ble veldig god. Jeg er derimot ikke så glad i å bruke sukrin, den gir en så kald og våt følelse i munnen. Derimot vil jeg prøve å bruke Tagatesse neste gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg