hits

Smoothiesorbet

inneholder affiliatelenker Med kun få ingredienser kan du lage en herlig smoothiesorbet som rett og slett smaker helt nydelig! Nytes like gjerne til frokost, lunsj eller som dessert. Oppskriften er lavkarbo, paleo og raw. Helt uten melk, gluten, soya og sukker. Smoothiesorbet 100 g Frosne jordbær 100 g Frosne Blåbær 1 dl (pluss/minus) Kokosmelk light Kokosblomstsukker etter smak Noen dråper presset sitron - Kan sløyfes   FREMGANGSMÅTE 1. Bland alt sammen i en foodprosessor til kremet konsistens. Smak til med kokosblomstsukker. 2. Topp gjerne med bipollen, hakket sjokolade eller Atkins Fudge Caramel TIPS! - Vil du gjøre smoothien proteinrik kan du tilsette 1 ss valgfritt proteinpulver eller egg. - Jordbær og blåbær kan byttes ut mot andre typer frosne bær. - Kokosmelk kan byttes ut mot annen melk eller f.eks yoghurt. - Kokosblomstsukker kan byttes ut mot annen ønsket søtning. F.eks. stevia, fibersirup eller honning. - MariaM...

Update

God kveld dere kjære lesere! ♥ Beklager litt lite oppdatering fra meg denne uken. Dagene har rett og slett gått alt for i ett! Jeg hadde blant annet min første klientdag på skolen i går, hvor det var kunder som hadde bestilt time til både ansiktsbehandlinger og farging av vipper og bryn. Veldig veldig gøy! :D ... I tillegg har jeg jobbet med et nytt prosjekt til bloggen denne uken! Jeg skal ikke røpe for mye enda, men det kommer til å skje mye spennende fremover. :D I kveld laget jeg denne herlige smoothien med masse godt! Green Smoothie Bowl 1/2 Squash 1 neve Grønnkål 1 neve Spinat 1 egg 1 glass kaldt vann 2 ts Linfrø, knuste 1/2 ta Afa-algen Frosne bringebær til passe konsistens Stevia dråper til ønsket smak 1 dryss kanel FREMGANGSMÅTE 1. Ha alt utenom bær, stevia og kanel en blender til en kremet konsistens. 2. Smak til med ønsket mengde bær, stevia og kanel. 3. Topp gjerne smoothien med bipollen, kakaonibs, kokoschips og gresskarkjerner.