Hverdagskake

Inneholder sponsede produkter

 

God morgen dere!

Så utrolig gøy at oppskriften på pannekaker falt i smak hos så mange! Jeg har allerede fått tilbakemeldinger fra flere som har laget de og det er veldig hyggelig!

Fortsett med å tagge på instagram og sende meg snap når dere lager oppskriftene mine, det er alltid gøy å se! 😀

I dag skal jeg dele denne supre oppskriften på en enkel hverdagskake som tar kort tid å lage.

Denne gangen har jeg brukt en kakemiks fra Funksjonell Mat som er fri for både gluten, melk og raffinert sukker. Et supert alternativ når du vil slenge sammen en sunn kake på kort tid. 

Bærkake

 

1/2 Pakke Funksjonell kakemix

2 Egg

1,5 dl Vann eller melk

1/2 dl Smeltet kokosolje / olje eller smør

Frosne bringebær og blåbær – eventuelt andre bær eller frukt

Sukrin melis – kan sløyfes

 

FREMGANGSMÅTE

1. Sett ovnen på 180 grader.

2.Rør sammen egg, vann og smeltet kokosolje.

3. Ha i kakemiksen og pisk sammen til en klumpfri røre.

4. Ha røren i en form, jeg brukte en avlang form, og strø bær over toppen.

5. Stek i ca 25-30 min. Avkjøl på rist!

6. Strø gjerne over litt sukrin melis ved servering.

-MariaMarisol

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol


 

#kake #funsjonellmat #lavkarbo #sukkerfri #glutenfri #melkefri #sunt #sunnmat #oppskrift #mat #kosthold
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg