Tart Cherry Smoothie

Inneholder afiliatelenker

On the go!

Da jeg kom over denne søte flasken her, måtte den bli med hjem med tanke på at den er perfekt til smoothie på farten! Nett, passe størrelse og skikkelig skrukork. 😀

Flasken har levd i vesken min de siste ukene med næringsrik smoothie som gir meg en skikkelig boost i løpet av dagen.  

Jeg bruker mye Tart Cherry og nå vil jeg dele en enkel oppskrift på en smoothie som smaker frisk og søtt med få ingredienser. 🙂

Tart cherry smoothie

3 dl Frosne jordbær

2 dl Kokosmelk eller annen valgfri melk

1 dl Vann

1 ss Tart Cherry

1 ss Erteprotein

 

FREMGANGSMÅTE

1.Bland alt sammen til en kremet konsistens.

TIPS!

– Smoothien kan lages kvelden før og tas med til frokost eller lunsj på farten!

-Maria Marisol


Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol

#smoothie #tartcherry #mat #oppskrift #supermat #sunt
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg